tiistai 14. elokuuta 2012

Arvonnan voittaja ja vastaus haasteeseen

Sukka-arvonnan voittajaksi piskuinen onnetar valitsi Päivi S:n. Onnea! Sukat on lähtökuopissaan, juuri kaivelin puikot esille:



Devis heitti haasteella, joten koitan siihen vastata nyt:

Tässä haasteen säännöt:

1. The person nominated must share 11 facts about themselves.
2. The person nominated must answer the tagger (the person who nominated them) set for them.
3. The person nominated must choose 11 people to tag (nominate) and create 11 questions for them to answer. Then they must go to their pages and let them know they were nominated! There are no tag backs!

Omat 11 faktaa:
1. En yhtään kaipaa töihin tällä hetkellä.
2. Olen valmistunut aina kiitettävin arvosanoin, mutten ole yhtään urasuuntautunut.
3. Olen mukavudenhaluinen ja laiska.
4. Tästä seuraa että meillä on yleensä aina sotkuista kun en jaksa siivota yhtä ahkerasti kuin lapset sotkevat.
5. Istun liikaa tietokoneella.
6. En ole yhtään kiinnostunut sisustamisesta, muodista tai meikeistä eikä minulla ole mitään silmää niille.
7. En tykkää ryhmäliikunnasta (enkä kyllä paljon muustakaan liikunnasta). :D
8. Pelkään korkeita paikkoja.
9. Minulla on käytännössä aina joku käsityö puikoilla.
10. En tykkää päätellä: en ompeluksia enkä neulomuksia. Ja olen superlaiska korjaamaan mitään lasten rikkimenneitä vaatteita. Yleensä lapsi ehtii kasvaa vaatteesta ulos ennen kuin minä saan sen paikattua.
11.Olen luonteeltani hamsteri: meillä on liikaa kaikkea. Aloitin juuri tavarasta eroon -projektin, saa nähdä paljonko raaskin karsia. Syksyisin hamsteriluonne ilmenee säilöntähulluutena, pakastin on jo yli puolillaan ja tänään alkoi viinimarjojen mehustus.


Deviksen kysymykset ja omat vastaukseni: 
1. Mistä saat eniten hyvää fiilistä? Kun joku projekti valmistuu.
2. Mikä pahoittaa mielesi? Epäoikeudenmukaisuus
3. Onko sinussa jokin luonteenpiirre, joka on mielestäsi parasta sinussa? Pidän lupaukseni.
4. Onko sinussa jokin luonteenpiirre, jonka toivoisit pystyväsi kitkemään pois? Lyhytpinnaisuuden
5. Lempivärisi? Sininen ja pinkki
6. Minkä näistä valitsisit: Kävelykengät, saappaat vai tennarit? Eniten kuljen tennareissa.
7. Oletko pessimisti, realisti vai optimisti? Pessimismiin taipuva realisti.
8. Jos saisit muuttaa yhden luonteenpiirteesi, minkä muuttaisit? No tuo lyhytpinnaisuus.
9. Miksi? Kaikilla olisi kivempaa jos ei heti tarvitsisi joka asiasta ärähtää.
10. Jos saisit muuttaa yhden asian vartalostasi, mitä muuttaisit? Maharöllykän
11. Miksi? Näytän yhä raskaanaolevalta vaikken sitä ole.


Kohdan 3 kyllä skippaan, koska olen äärimmäisen huono keksimään mitään kysymyksiä ja toisaalta en tiedä olisiko minulla edes yhtätoista tagattavaa eli vapautan ihmiset vastaamiselta. Toki jos joku tuttu blogaaja ihan välttämättä haluaa tämän omaan blogiinsa poimia niin voi vastata vaikka noihin Deviksen kysymyksiin uudelleen ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti